Nekad Blockmini | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Filip_

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 23 oktober 2009

Vad heter du på discord? Block#3249

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 279 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? 2 tim per dag inte lika aktiv varje dag men ska försöka va så aktiv som möjligt

Vad heter du? Bengt Svenson

Hur gammal är du? 28 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja han var väldigt bra på att simma det var en sport som Brngt gick i väldigt mycket när han var lite så han kan simma jätte bra

Varför vill du bli polis? För att jag vill hjälpa till i staden och få det så säkert som möjligt ´óch jag vill va med och bekämpa brotsligheten och hjälpa människor i nöd och få så det känner sig så tryga som möjligt och jag gillar arbeta med människor och för att jobba i en gruppp och samarbeta så bra som möjligtmm.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att hjälpa människor som är i nöd och få dom säkra och att de ska våga vistas vart som helst utan att vara rädda och minska kriminalitet så mycket så möjligt och det jag tycker är viktigas är att man ska hålla ihop i en grupp och man ska veta vad man gör och ska ta bra beslut vad man gör mm.

Vad vet du om yrket i helhet? det jobbar bra i grupp och är snälla vet vad man ska ta för beslut bryr sig mest om människors liv under tex ett bank rån och inte om pengar de är okså bra och gör ofta inte misstag och kan agera snabbt och kan lunga ner folk på ett bra sätt mm.

Har du några tidigare erfarenheter? Hans pappa var polis och han var ofta med ibland och kolla hur de jobba hna fick mest komma in och kolla på billar och andra saker polisen har och det tyckte han var coolt.

Hur är du som person? jag är modig och kan ta bra beslut inte rädd för höjder och vatten älskar att jobba bra i en grupp kan ta kritik väl tränad inte rädd för något väldigt snäll tycker alla är lika mycket värda och väldigt modig.

Är det något vi bör veta om dig? nej tror inte det

Senast ändrad:
Tillbaka