Accepterad BlockBoyAito | Ban överklagan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.hz

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
125
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240484122/

Ditt Hex-ID: 11000014c4e951a

Vad är din discord tagg? ellegg77#8637

Vem var det som bannade dig? AK

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM, CLOGG, SUNTFÖRNUST

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För satt jag gjorde otroligt fel och inte rpade som jag skulle.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och bara chillade sen kom en kille och var kaxig så jag sa att vi skulle gå iväg och prata om det. Då gick jag och ville prata om det men sen kommer hans kompis och slår ner mig med ett baseboll trä. Då crashar mitt spel och sedan kommer jag in igen emn jag spawnar på piren spawnen och inte senaste som var fel. Sen gick jag tillbaka och tar första killen i hostage och sköt den andra kille och sedan lämnar jag. Det var fel eftersom att jag inte spelade med motparnens scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var BARA MITT fel eftersom att jag inte ens nära följde reglerna och respekterade de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var ny på rp så gick jag frma och frågade hur man tog upp inventoryt. Det var dumt och därför efter det gick jag och läste alla regler. Efter det har jag alltid lyssnat på reglerna förutom denna händelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade haft rpat och lyssnat på reglerna och inte combat logga och inte bara skjuta någon så där eftersom att det är suntförnust och rdm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig otroligt mycket efter denna ban och därför respekterat den med att haft väntar runt 3 veckor att skicka en ban överklagan. Jag lovar att följa reglerna på servern och detta var en av de största misstagen jag har gjort på en rp server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka