Nekad BlockBoyAito | Ban överklagan [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ellegg77

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240484122/

Ditt Hex-ID: 11000014c4e951a

Vad är din discord tagg? ellegg77#8637

Vem var det som bannade dig? Flygplan

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, Kör på folk på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de banna mig eftersom att dom säkert trodde att jag körde på min kompis med flit för att jag försökte döda honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle skjutsa en vän till piren och då när jag var där så hoppade han av från min bil utan att jag visste det och precis när han hoppade ut så backade jag. Det gjorde att bil dörren slog till honom och han ramlade på marken efter det kunde han stå upp och och inte var skadad så allt var okej med honom. Sen blir jag bannad och blir ledsen och förvånad eftersom att jag inte gjorde något fel alltså det bara var en olycks händelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att i det hela var det bara en olycks händelse och jag redan vet att man inte får köra på folk eftersom att det är att rdma.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var ny på rp så gick jag frma och frågade hur man tog upp inventoryt. Det var dumt och därför efter det gick jag och läste alla regler. Efter det har jag alltid lyssnat på reglerna förutom denna händelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske att jag ger en tydlig signal innan han hoppar ut så att detta missförstånd inte händert igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Antar väll att jag har lärt mig att vara med försiktig med rdm och annat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Kommer att neka denna då det inte var så att du råkade backa in i din kompis, Det var mer att du försökte köra på han så han skulle flyga 20 meter, Du försökte även göra det 4+ gånger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka