Accepterad BlockBoyAito | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ellegg77

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240484122/

Ditt Hex-ID: 11000014c4e951a

Vad är din discord tagg? ellegg77#8637

Vem var det som bannade dig? KAPTEN

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snor tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tjuvkopplade en Securitas bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ser en securitas bil bredvid vägen helt själv så jag tänkte testa att tjuvkoppla bilen för att kolla om det går att göra det med tjänste fordon. Då kommer det en polis från ingenstans som jag inte såg medans jag håller på att tjuvkoppla bilen, jag försöker avbryta tjuvkopplingen och jag säger även det till honom. Då precis misslyckats jag med tjuvkopplingen och springer där ifrån. 2 Sekunder senare blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig bann eftersom att han inte kan skriva att jag snor ett tjänste fordon när jag inte ens fick igång bilen. Jag bara försökte att tjuvkoppla bilen och misslyckades.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första var pga jag satt i passagerare sätet i en ambulans och den andra var för att jag slog en kille framför alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle kunnat gjort annorlunda att aldrig gått och försökt att tjuvkoppla bilen. Men som sagt så skulle jag bara testa om det gick.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig ens gå in i ett tjänste fordon om inte en personal kör fordonet. Men nu vet jag konsekvenserna och tänker aldrig göra om det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka