- Meddelanden
- 123
- Reaction score
- 9
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot
Vad heter du på discord? ellegg77#8637
Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar är jag inne 15:00-23:00 men ibland lite mindre på grund av skola och läxor, o0xh på hälger ibland kan jag vara inne från kl 13:00-02:00 men det beror också på viliken dag pågrund av att jag går ut med vänner och är med familj.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Började spela 9 september 2022 så ungefär 6 månader men blev medlem igen för 1 månad sen idag.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) "C:\Users\elleg\OneDrive\Bilder\Skärmbilder\Skärmbild_20230206_142114.png" Men clogg bannen av ak var ett missförstånd så jag har bara 8 banns.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt så ska man underlätta för staffs och även göra de rätta till servern. Om man ser någon göra något fel eller regelbrott så ska man svbanna eller kicka, det beror på hur grovt det var. En servervakt är bara en vanlig rpare fast man ska inte lalla eller liknande man ska vara neutral och om man ser någon göra regelbrott ingame så ska man ta åtgärdar (lite som en förebild till dom som inte kan rp så bra). Även om man ser en spelare som lägger sin bil mitt på en väg så kan man dva bilen. Som servervakt så ska man även visa en bra syn till alla spelare. Och som sagt om det är mågon som ite fäljer grungreglerna på servern så sv banar jag. Regler är följande:RDM
VDM
COPBAIT
FEARRP
METAGAMING
NEW LIFE RULE
COMBAT LOGGING
POWERGAMING
SUNT FÖRNUFT
Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att jag har spelat på servern runt 6 månader nu så har jag velat bli något större i unvie för jag känner att jag kan ta ansvaret nu. Det är även mycket lall som jag ser och ibland måste man skicka typ repports för att staffs ska komma eller behöva sitta o vänta i support och det gör så att jag lite struntar i lalet och det är fel, men om jag är servervakt så kan jag ta åtgärder på en spelare om jag ser någon göra regelbrott på plats. Och därför försöka göra utav mitt bästa.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är till exempel när man använder pgn under scenario eller tex om man dör i ett scenario så revvar man det är korruption sånt gör man efter om det inte är en miss men då måste man fortfarande rp på det med t.ex att man häller kalt vatten eller anat. och det är långt ifrån rätt att abusa sina perms.
Vad heter du på discord? ellegg77#8637
Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar är jag inne 15:00-23:00 men ibland lite mindre på grund av skola och läxor, o0xh på hälger ibland kan jag vara inne från kl 13:00-02:00 men det beror också på viliken dag pågrund av att jag går ut med vänner och är med familj.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Började spela 9 september 2022 så ungefär 6 månader men blev medlem igen för 1 månad sen idag.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) "C:\Users\elleg\OneDrive\Bilder\Skärmbilder\Skärmbild_20230206_142114.png" Men clogg bannen av ak var ett missförstånd så jag har bara 8 banns.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt så ska man underlätta för staffs och även göra de rätta till servern. Om man ser någon göra något fel eller regelbrott så ska man svbanna eller kicka, det beror på hur grovt det var. En servervakt är bara en vanlig rpare fast man ska inte lalla eller liknande man ska vara neutral och om man ser någon göra regelbrott ingame så ska man ta åtgärdar (lite som en förebild till dom som inte kan rp så bra). Även om man ser en spelare som lägger sin bil mitt på en väg så kan man dva bilen. Som servervakt så ska man även visa en bra syn till alla spelare. Och som sagt om det är mågon som ite fäljer grungreglerna på servern så sv banar jag. Regler är följande:RDM
VDM
COPBAIT
FEARRP
METAGAMING
NEW LIFE RULE
COMBAT LOGGING
POWERGAMING
SUNT FÖRNUFT
Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att jag har spelat på servern runt 6 månader nu så har jag velat bli något större i unvie för jag känner att jag kan ta ansvaret nu. Det är även mycket lall som jag ser och ibland måste man skicka typ repports för att staffs ska komma eller behöva sitta o vänta i support och det gör så att jag lite struntar i lalet och det är fel, men om jag är servervakt så kan jag ta åtgärder på en spelare om jag ser någon göra regelbrott på plats. Och därför försöka göra utav mitt bästa.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är till exempel när man använder pgn under scenario eller tex om man dör i ett scenario så revvar man det är korruption sånt gör man efter om det inte är en miss men då måste man fortfarande rp på det med t.ex att man häller kalt vatten eller anat. och det är långt ifrån rätt att abusa sina perms.