Nekad BlockBoyAito | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.hz

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? ellegg77#8637

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar- 15:00-23:00, helger när jag vill och lov.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Började spela 9 september 2022 så ungefär 6 månader men blev medlem igen för 1 månad sen idag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) "C:\Users\elleg\OneDrive\Bilder\Skärmbilder\Skärmbild_20230206_142114.png" Men clogg bannen av ak var ett missförstånd så jag har bara 8 banns.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt så ska man underlätta för staffs och även göra de rätta till servern. Om man ser någon göra något fel eller regelbrott så ska man svbanna eller kicka, det beror på hur grovt det var. En servervakt är bara en vanlig rpare fast man ska inte lalla eller liknande man ska vara neutral och om man ser någon göra regelbrott ingame så ska man ta åtgärdar (lite som en förebild till dom som inte kan rp så bra). Även om man ser en spelare som lägger sin bil mitt på en väg så kan man dva bilen. Som servervakt så ska man även visa en bra syn till alla spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att jag har spelat på servern runt 6 månader nu så har jag velat bli något större i unvie för jag känner att jag kan ta ansvaret nu. Det är även mycket lall som jag ser och ibland måste man skicka typ 3-4 reports för att staffs ska komma, men om jag är servervakt så kan jag ta åtgärder på en spelare om jag ser någon göra regelbrott. kommer försöka göra utifrån mitt bästa som servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är till exempel när man använder toggleid under scenario eller tex om man dör i ett scenario så revvar man det är korruption. och det är långt ifrån rätt att abusa sina perms.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top