Nekad Blobis | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Blobis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? .blobis

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter bob karlson han är 25 år och gillar att vara med familj och vänner.bob föddes 1995-04-24 på sjukhuset i staden. bob betraktar alla som står han nära som en ända stor familj. När bob fyller år Ända sedan liten har Leif brunnit för bilar och allt som har med det att göra på grund av pappas yrke som mekaniker. bob favorit mat är Big Mac på donken.bob har inte häller någon kriminell bakgrund, och inga tankar på att börja med det heller. När bob kommer till staden ska han försöka få jobb som mekaniker eller något annat med bilar att göra för det är det bob älskar. När bob har varit i stan ett tag kanske han ska ta sin drömmar längre och försöka bli polis. Leif är en person som älskar att hjälpa folk. bob är också väldigt trevlig och har empati för folk men om bob måste stå upp för någon eller försvara sig gör han det. Han går aldrig på oskyldiga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tjena!, om jag blir medlem här på unive så kommer jag att kunna bidra med en seriös och rolig rp, och gå väldigt mycket efter suntförnuft och verkligen sätta mig in i min karaktär som det, viktigaste tycker jag är att ha kul och låta båda partnerna av ett scenario få ha kul istället för att förstöra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spelar för motspantens vinst innebär att man inte altid måste vinna tillexemple att ifal du blir jagad av en polis så kan du stana så polisen och få bra rp istälet för at springa iväg

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar på den och det är en stor server så man kan ju inte missa den

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Tillbaka