Accepterad Blobbin | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blobbin

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
-1
Användarnamn: Blobbin

Vad är din steam profil länk? Blobbin så jag heter på steam

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Blobbin#9815

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2006

Berätta om din karaktär. ja han är 23 år gammal och har ett stort intresse för att idrotta han är nästan alltid glad och sprallig och är nöjd för det han får.
och kommer alltid med nya idéer.
han älskar att jobba, han kan jobba hur länge som helst nästan utan att ens ta en liten kaffepaus.
Han är ny i stan och vill skaffa säg ett jobb o tjäna lite pengar. Och har ej svårt att träffa nya vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har spelat mycket på andra servrar innan och kan mycket inom rp.
jag kan bidra med att jobba som sjukvårdare och hjälpa andra invånare i staden.
jag har många vänner som spelar gta RP och är duktiga som jag kan få in här o spela på denna roliga server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna server har många som spelar på den varje dag och nästan alla är väldigt duktiga på att rp:a och riktigt duktiga och hjälpsamma och snälla staffs.

Hur många timmar har du på FiveM? 400tim

Hur hittade du Multistaden? många av mina vänner tipsade mig och sade att multistaden var en av de bästa servarna de hade spelat på så.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag har blivit bannad på multistaden en gång men det var innan jag hade förstått hur bra den här servern är nu förstår jag verkligen hur bra denna servern är och önskar att jag aldrig blir bannad igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka