Accepterad Blobbin | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blobbin

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
-1
Användarnamn: Blobbin

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198351909143/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: pilsnerättiketspåklistring

Vad är din discord tagg? pilsnerättiketspåklistring#9815

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? f9 abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tryckte på f9 när jag plockade poppy men jag visste inte att man inte fick för att står inget i reglerna men nu jag vet jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare plockade poppy och jag tryckte på f9 för att det skulle gå snabbare men då så blir jag bannad men det står inget i reglerna om det så jag kan liksom inte veta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för att det står inte i reglerna om att man inte får trycka på f9 när man plockar poppy så hur ska jag veta.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte trycka på f9 och det ska jag verkligen tänka på i framtiden för jag vill ju verkligen kunna spela på denna underbara server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att inte använda f9 när man plockar poppy.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka