Blobb Gold | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Blobb Gold

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 23 November 2007

Vad heter du på discord? Anton#9893

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 300+

Hur aktiv kommer du att vara? 3-6 timmar per dag

Vad heter du? Blobb gold

Hur gammal är du? 14

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja. Jag är en väldigt bra simmare då jag vunnit junior sm och tränar Simmning på fritiden. Jag har tränat simmning sen jag var 9 år.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag vill kunna hjälpa sammhället att bli tryggare och bidra med hjälp i staden. jag tycker att det är jätte roligt att hjälpa till i staden och att få vara polis skulle vara en dröm i uppfyllelse. Jag vill ockås bli polis för att träffa nya människor och kollegor. Jag tycker om att prata med människor vilket gör mig till en bra polis eftersom jag nästan kan prata med vem som helst

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är att man är seriös och att man gör sitt jobb bra och inte lallar. Det är också väldigt viktigt att man kan samarbeta bra då man kommer patrullera med en kollega. Om man har svårt för att samarbeta kommer det bli svårare att jobba då man måste patrullera med en kollega hela tiden. En till sak som är väldigt viktig är att hålla radiodiciplinen. Detta är för att det ska bli lättare att få/ge information via radion. När man ska prata i radion är det viktigt att man använder TTT. TTT står för Tänk Tryck Tala och innebär att man ska tänka i några sekunder över vad man ska säga innan man säger det. Det är för att man bland annat inte ska stamma i radion och så informationen kommer fram på rätt sätt.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet om detta yrke är att det ibland är stressigt att vara polis, och du måste bete dig bra under stressiga situationer och ha gott tålamod. Oavsett vem du pratar med ska du alltid vara vänlig, förstå och lyssna på deras berättelser, även om du tror att det inte är sant. Du bör alltid behandla alla lika, och du bör försöka upprätta en god relation med andra medlemmar i polislaget, eftersom polisarbete kräver mycket lagarbete

Har du några tidigare erfarenheter? Nej jag har aldrig jobbat inom polisen men när jag var liten så var min pappa och mamma båda poliser så jag fick lära mig extremt mycket utav dom. När jag var 13 så kunde jag typ allt en polis ska kunna. Så jag vet hur man uppför sig i radion och mot andra.

Hur är du som person? är lugn, kan bedöma situationer väl. Hanterar stress bra och älskar att jobba. Jag är också väldigt social och samarbetar bra.n

Är det något vi bör veta om dig? jag älskar unive!

Tillbaka