Accepterad Blobb Gold | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blobb Gold

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/billyboj123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Anton#9893

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Anton är en ganska sträng person som gillar att få saker rätt, han bryr sig väldigt mycket om dom som står honom nära och han ställer alltid upp om det är något. Han grubblar väldigt mycket över saker och ting och ibland så gör han innan han tänker. Frank kommer från en jobbig uppväxt där många runt om honom var kriminella. Han har alltid varit osäker i sig själv tills han en dag bestämde sig för att bli polis. Tack vare polisyrket så har frank växt väldigt mycket i sig själv och det gläder honom att han inte tog samma väg som dom andra. Hans drivkraft är jobbet och kollegorna, han skulle göra allt för dom. Målet Blobb har är att komma så högt upp i polisyrket som möjligt. Han har dock inte så många vänner kvar med tanke på att han blev polis, av just den anledningen är Blobb lite nedstämd av sig ibland men det vänder så fort han är på jobbet igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tar RP till en ny nivå, jag brinner för att göra folk glada och jag tycker det är väldigt roligt att skapa roliga scenarion tillsammans.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är just för att det är en sån seriös RP, det är det jag är ute efter! Har även sett att det är många aktiva spelare inne och det gillar jag!

Hur hittade du Unive? Jag googlade lite på Fivem servrar i Sverige och denna fick mig att fastna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra massa roliga scenarion tillsammans och lära känna så många som möjligt. Det är viktigt med en gemenskap när man rollspelar. Binda så mycket kontakter som möjligt och ha bra bild hos folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är skapa många roliga scenarion tillsammans med folk och framförallt sprida glädje. Det ska nästan vara som i en serie när man rollspelar fast det ska hända nya spännande och roliga saker hela tiden, det är viktigt. Vill också göra mig stor i staden, där många vet vem jag är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, slutade på förra servern pga för låg RP nivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka