Nekad Blobb Gold | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blobb Gold

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/billyboj123/

Ditt Hex-ID: 11000013d3d553b

Vad är din discord tagg? Anton#9893

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? 10 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det jag tror var att senaste gången var bara att han ville få mig bannad då vi bråkar innan han var support, vi känner varandra bra men har ny utnyttjat sin roll som trainee

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag hade blivit bannad i 7 Dagar och ingen indraget medlemmskap utan bara indraget Krim, Nämligen såhär att vi skulle snacka med en kille på båtbolaget och vi ville han skulle hoppa in i bilen, han springer och då följer vi efter han och man springer ju med shift sen medans så tar jag ett chips och råkar välta hela skålen över tangentbordet och trycker på massa knappar och även Y. Så shift y blir ju som th så jag råkade th på Min kompis i Mitt gäng så inte personen vi snacka med utan en kille i mitt gäng jag skrev missclic i ooc chatten och drog ner colten direkt, Jag fick bann på 7 dagar men ingen indraget medlemmskap. Jag gör en banöveklagan och den vart godkänd då den visar att en support tyckte den var felaktig, Allt är bra och jag spelar bara med mina vänner utanför Krim och rollen och har roligt, sen från ingenstans blir jag bannad i 5 DAGAR OCH INDRAGET MEDLEMMSKAP NÄR jag aldrig ens fick det på en 7 dagars bann,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ycker den är felaktig då den vart godkänd och nu hade han bara något personligt mot mig samtidigt som han skriver pm till mig att köpa nytt gäng för hans kompisar inte skulle köpa upp samma gäng.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte äta chips i ett scenario antar jag men däremot var det ju massa tangenter som jag tryckte pä och tillslut var det shift y och jag råkade th min kompis. Men nu handlar ju inte bannen om det utan det tåget har redan passerat och jag gjorde en överklagan och fick den godkänd, sedan nu väljer Grizly att banna mig för han inte gillar mig och det vet jag om pågrund av en staff har sagt det, Jag snackade med en support precis jag vart bannad av Grizly och sa jag skulle köpa gäng, han sa att jag inte skulle göra det då han gör allt och kommer fortsätta gör alla han kan för att få mig permabannad från både dc och server

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka