Nekad BlizzyGA | Medlem ansökning (RAMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BlizzyGA

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jotave12/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? BlizzyGa#9608

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född och uppvuxen i Eskilstuna . 27år gammal. Vi Kan kalla karaktären Blizzy. uppväxt i ett uttsatt område och blivit mobbad och ej varit omtyckt bland de "Tuffa" grabbarna, efter att ha hamnat i en konflikt med ledaren i området så har han bildat en egen gruppering och har gått emot de äldre tuffa grabbarna med sitt egna "gäng". Blizzys mål är att bli störst och bäst. Försöka ta över all handel med vapen & narkotika, allt som drar in pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive då jag tycker om konceptet RP. jag har alltid velat spela ett så realistiskt spel som möjligt och äntligen hittat detta.!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att följa regler och bra beetende och försöka få alla mina Vänner som jag kommer skaffa mig i spelet att följa alla regler osv. Kan även donera till servern då o då

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om ja tillexempel hade blivit rånad eller dylikt så hade jag spelat med och låtit motparten råna mig te.x under pistolhot o så så skulle jag vara rädd på rkt och inte bara spela vidare för att de är ett "spel"

Hur hittade du Unive? google.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka