Accepterad Blixxteen | Ansökan till Servervakt [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

firrebaby

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hasse

Vad heter du på discord? firrreboy

Vad är ditt Hex:ID 110000146709073

Ange ditt födelsedatum 24 Juni 2024

Beskriv din dagliga aktivitet. 4 - 8 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit med lite sen multistaden sen har jag tagit puser ifrån rp och fivem överlag då med lämnat discorden, Just nu har jag varit medlem i 10 dagar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachme...8a4dacff9d2462b285abccdbf819599f340e93dd094d&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt, är en vakt som ser till att folk på servern sköter sin rp nivå och håller koll så att ingen bryter emot reglerna på servern, Det kan till ex att nån skjuter dom som spawnar in då kan vi servervakter använda oss av /svban då bannar vi någon i 60 minuter vi kan ochså kick folk ifrån servern om dom gör ett mindre fel. Vi underlättar allmänt för staffsen ochså när vi hjälper dom med att få bort lallare ifrån servern och se till att inget regelbrott på servern sker eller liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att kunna underlätta för staff teamet se till att alla secnarion går rätt till utan att det ska brytas emot någon regel på servern. Jag känner att jag vill hjälpa gemenskapen på unive med det som jag kan. Jag känner att jag vill hjälpa till med det jag kan det kan liksom vara små saker men der viktigaste är att allt går rätt till och det hjälper det jag gör på Unive och servern. (allmänt övervaka servern)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det betyder att om 2 personer gör ett fel så bannar jag han som jag inte känner utan att han andra kanske är min vän eller något jag inte bannar han bara för det. Eller att jag dör i ett secnario så ressar jag mig själv bara för att få ha kvar mina saker som jag har i mitt inventory. Jag kan ochså använda kick på felsätt som att Kicka någon bara för att jag vill ha en störrefördel i kanske ett bil köp eller något liknande.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din ansökan!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka