Nekad Blixten mcqueen | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Blixten mcqueen

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368315873/

Ditt Hex-ID: 1100001185259e1 (Hex)

Vad är din discord tagg? ˞˞blixten mcqueen #1234

Vem var det som bannade dig? akam

Hur lång tid var din ban? pernament

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? You got banned from Unive Roleplay by akam123#1703 reason: Unspecified

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså jag är gätte ledsen men det är så att jag och mina kompisar gjorde en egen dc och jag var wl på unive men glömmde helt bort och då blev jag bannad för jag gjorde en egen server men förut har jag skrivit att det var min bror som spammade i chatt men det är inte sanningen för jag var rädd för att jag aldrig skulle få eller kunna spela på unive om jag sa det men jag är gjätte ledsen och vrf jag ljög var för unive är min favorit server och vill inte bli bannad från den för evigt för har spenderat myk tid på den men jag har förstod att sanningen är alltid bäst och jag har gjort maser fel och det absolut inte menigen men jag trodde som sagt att jag aldrig skulle få köra på unive igen då och det går inte och ta in för unive är min favorit server jag är gjätte ledsen och förstår om ni inte vill ha tillbaka mig men jag saknar er alla och allas rp hoppas vi ses igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var ju det att mina kompisar gjorde en egen fivem och dc serverver och då blev jag delägare och var wl på unive men nu längtar tbx maser och jag ber verkligen om ursäkt för jag ljugit för er förut men jag trodde jag aldrig skulle få köra på servern igen men har lärt mig att sanningen är alltid bäst sorry allihop l

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte felaktig det var jag som gjorde helt fel och sen när jag ljög på forumet okså så förstår jag om ni inte vill ha tbx mig men har jallafall lärt mig att sannigen är bäst

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga på dc men 4 på servern men jag har lärt mig det jag gjorde var powergaming och suntförnuft och copbaiting och något mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort en egen server och absolut inte ljugit på forumet och antagligen vill ni inte ha tbx mig men jag vill ga tbx er saknar alla er och allas rp srry för det jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja alltid säga sannigen för det är alltid det bästa och inte göra egen server srry verkligen menar det saknar er alla

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka