Accepterad Blixten. | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1blixten

Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/69Blixten/

Ditt Hex-ID: 110000131f8150c

Vad är din discord tagg? Blixten.#0001

Vem var det som bannade dig? Kong

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, tjuvkopplar på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen bannade mig för att jag tjuvkopplade en motorcykel på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget speciellt hände utan jag var bara ute med mina kompisar och chillade och sedan så är vi själv på piren och jag vill testa en hoj som står helt öppet ungefär längst ner på piren, jag hoppar då på den och säger att man vän ska täcka mig så att inte någon ser mig om det skulle komma någon, jag får igång den och sedan när jag åkt en bit så blir jag bannad av kong.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte inte bannen var felaktig men jag skulle vilja säga 50/50 för jag försökte endå gömma mig så mycket som möjligt och verkligen rpa så att ingen skulle se mig då jag gjorde detta, det var även ingen annan där en mina 2 vänner Casper och Jamal.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några tidigare avstängningar men det har mest varit 60 min bans när man var ny och även 2 st för hastighet i staden! jag har verkligen lärt mig etfer dessa bans och förstått vad jag gjort fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skitit i att tjuvkopplat den och bara åkt nånting annat, jag skulle alltså tänkt efter innan jag gjorde detta men jag tyckte endå jag gjorde det då jag försökte gömma mig från att någon skulle se.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att alltid tänka efter på vad man gör och tänka steget extra!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka