Nekad BLITZKING488 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BLITZKING488

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Användarnamn: BLITZKING488

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199055929851/

Vad är ditt namn i verkligheten? robert

Vad är ditt discord namn? BLITZKING488#5224

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär är väldigt intresserad i motorer och brödraskap min karaktär är lite som ove sundberg ibland och e lite för över trevlig ibland, är alltid trevlig mot polisen och försöker hålla sig till lagar och regler så ofta de går, han e uppväxt i göteborg och sthlm och har precis flyttat till multistaden, han e 30 år och gillar action och fart

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer göra bra scenarion och kommer se till att de blir bara stämning i min omgivnig

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag har hört hur bra multistaden e av mina kompisar och jag roleplayar alltid legit och har respekt för alla jag vill alltid hålla stämnigen PÅ TOPP

Hur många timmar har du på FiveM? 5 timmar tror jag men lär mig ganska snabbt

Hur hittade du Multistaden? mina kompisar 2 spelar på multistaden och säger den e as bra och dem rekommenderade multistaden

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej har aldrig hänt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon server för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka