Accepterad Blitzer1 | Medlem ansökning [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blitzer1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marre

Vad är ditt discord namn? Blitzer1#1068

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin och är 24år gammal när han var liten så hade han de jobbigt hemma han blev misshandlad av sina föräldrar och den enda trygga punkten var i skolan där lärarna tog hand om honom och han kände sig välkommen och vill inte gå hem utan stanna kvar i skolan så länge han kunde för att slippa att bli slagen. Men åren gick och han blev fast i bilar och han gör mkt bil affärer för att han ska få in pengar för att försörja sig själv efter han har rymt hemifrån som t,ex kunna köpa en lägenhet så han slipper stå på gatan och bli dödad på grund av att det skjuts på kvällarna och att han försöker sälja bilar för att slippa hamna i den kriminella världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp och kommer skapa många roliga senarios för att ha kul och spela med de andra på servern då jag älskar rp och kommer följa reglerna för att få så bra rp som möjligt och ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna ska ha kul och att man inte behöva vinna för att ha kul när du rpar utan själva göra senariot roligt även om man skulle förlora och det är då det gäller att du fortfarande ska ha en bra rp och inte begå reglebrott för att fly utan att du ska rpa med motparten och använda social rp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom några kompisar och via min bror som har nu rpat på serven över 1 år och via några streamers.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka