Nekad Blitz | Medlem ansökning [LastbilsJanne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blitz

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Blitz / realblit

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi Karim och han är 25 år gammal och han är född 1999-02-02 och hans uppväxt väldigt bra för han klara hela skolan utan nått fel för han va väldigt aktiv för hans föräldrar tjata på han att han skulle till skolan och då gick han till skolan till slut och sen fick han nog på sina föräldrar så han skrek på dom att dom skulle sluta tjata för han tyckte att dom va för jobbig och hans riktiga pappa brydde sig inte om Abdi när han va 3 månader gammal så hans pappa finns inte i hans liv så han har en plast pappa och Abdi gillar han verkligen för dom brukar spela fotboll tillsammans och sen så gillar Abdi bilar väldigt mycke så när han flytta hemifrån så köpte han 2 bilar för att Abdi är väldigt bra på att meka med bilar och sen brukar han kolla på 112 på liv och död på tven för han vill bli polis för han har ansökt för att bli polis för han gillar verkligen att träffa nya personer och han är väldigt trevlig av sig själv för han bryr sig om andra personer för om han ser att en person mår dåligt så kommer Abdi och tröstar han för att han ska bli glad igen. :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? skaffa roliga senarion och att ha de roligt inne på servern. Senare så kommer jag bli polis och börja känna igen kåren!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fear rp: Innebär att du inte värnar om ditt liv. T.ex: Du åker ensam till en mörk bongård, plötsligt dyker 4 bilar upp med beväpnade män. De riktar på dig, du försöker springa därifrån fast de har vapen mot dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har mycket erfaranheter inom Rollspel RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det har jag inte!

Nekad.
Anledning: Endast en ansökan per 24 timmar.

Du får ansöka igen om 24 timmar, Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka