Nekad Blitz | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blitz

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? realtropzy , Tropzy

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yasin Karim 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad , lite Aggressiv , nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden av Yasin är hans familj var kriminella men Yasin vill inte vara kriminell Yasin vill vara Polis. Yasin vill ansöka till polismyndigheten i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? unik rp , bra rp nivå , mycket aktiv

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo att man ska ha kul på båda sidorna i scenariot T.ex om man är inne i ett skottlossning med polisen eller ett gäng och om man dör det gör ju inget? ja man bli arg och bli arresterad eller att man dör men det som är viktigt är att båda sidorna har kul i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag och jag lärde mig att man inte ska göra det för det är fel att göra så , så man inte blir bannad och bara blir arg eller något men om du bryter en regel så kommer du bli arg eller ledsen för att du är bannad på din favorit server.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM / Random Death Match , Man dödar någon utan anledning . NLR / New Life Rule , Om man dör då får man inte komma ihåg något sen innan.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var allt för mig

Nekad
Anledning: utveckla "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:"
Ansök igen om 24 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka