Accepterad Blirren | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundiss

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072512914/

Ditt Hex-ID: 1100001424b8b92

Vad är din discord tagg? Lundis#6708

Vem var det som bannade dig? Kabbe

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive p ban bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han bannade mig för att jag var inne på gänghuset där min vice boss var och jag visste att dom skulle backstabba mig så jag hade tabben uppe i bilen, han riktade på mig jag åkte bak och sköt båda och körde in i dom inte så hårt men jag fattar at det var väldigt fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid gänghuset där det var en vice plus en kille som hade riktat på mig sedan innan på skämt så här men jag tog inte det som skämt så jag visste att det var något lurt på gång. Dom sökte mig i twitter å allt och tillslut var jag beredd att komma hem till huset. jag satt mig i en bil med tabben uppe och sedan snackade med dom han började ta upp tabben så jag åkte iväg lite och sköt mot dom, när han ställde sig upp så åkte jag närmare honom och råkade köra lite för länge så jag körde på en av dom. sen så stack jag där ifrån och när det var lungt så gick jag och la mig i sängen för det var sent. Sen skriver kabbe till mig att jag ska hoppa support men jag kan inte eftersom mina föräldrar sover och jag ville inte väcka dom, men jag bestämmer mig att gå in på datorn och skriva med han där och sedan vart jag p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Just i den stunden när jag skrev med kabbe så tyckte jag att jag gjorde inte fel i det scenariot, men nu har jag tänkt väldigt mycket och jag fattar vad kabbe menar. Det var jag som gjorde fel alla dagar i veckan, att inte lyssna på dom ba för att vara rädd att förlora ett vapen å köra in i dom det är skit tråkig rp. Och det var väldigt idiotiskt av mig. Jag tror jag aldrig har ångrat en sådan sak förut. Jag vill verkligen rpa på unive. unive är den servern jag startade min rp på. Jag ångrar det så så så mycket. Skulle det har hänt samma sak så skulle jag hoppa ut ur bilen och ta upp händerna, jag vet inte vad jag höll på med där. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde, och speciellt till dom grabbarna jag gjorde det mot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg alla men en gång för länge länge sen var för att jag lallade på en fritagning på fängelset. typ 1 år sen, blev bannad i 15 dagar för det och tog verkligen lärdom av det, jag satt av den bannen bara för att verkligen ta lärdom av det och det gjorde verkligen succé. Men nu när jag e p bannad så känns det så tråkigt. jag vill inte vara det på påsklovet, det är ju då man ska vara inne på unive och rpa och ba ha det roligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fear rpa, hoppat ut ur bilen med händerna uppe och bara lyssnat på deras instruktioner. jag vill verkligen börja på unive igen, snälla ge mig en sista chans, det här kommer aldrig och då menar jag aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, spela roll om det är ett vapen gör ett roligt scenario av det bara, Jag kommer ta rpa på den högsta nivån från och med nu. Jag har lärt mig mycket av denna bannen och sorry kabbe för att jag gjorde fel ville inte visa en dålig sida, jag har verkligen lärt mig av denna bannen nu, tog väldigt hårt när jag vart p bannad men fattar verkligen varför jag vart det nu, Kabbe jag hoppas att du kan förlåta mig för dom grejerna jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka