Accepterad Blinda Linnea | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blinda Linnea

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198866578150/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linnea

Vad är ditt discord namn? Linneaeaea#1849

Vad är ditt födelsedatum? 13 oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Matine Tinthai och hon föddes 25 maj 1998. Anledningen för att hon flyttat till den nya staden är för att hon inte inte mådde bra runt sin omgivning med både vänner och familj. Hon blev även mobbad under hela hennes uppväxt och hon kände att det var dags för henne att ta hand om sitt mående och flytta ifrån den förra lägenheten som var placerad i Vaxholm, Stockholm. Just nu har Matine skaffat ett tillfälligt jobb som gruvarbetare bara för att känna ihop lite pengar, men senare i livet vill hon satsa på drömmen att få arbeta inom sjukvården och hjälpa folk. Men vem vet den drömmen kanske förändras beroende på vilka hon skaffar som vänner och kontakter under hennes resa i den nya staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har aldrig spelat RP förut men jag har testat nu några dagar utan medlemskap och tycker att det verkar kul hittills. Jag är också en person som skrattar väldigt mycket så hoppas att jag kan bidra med mycket skratt inom servern. Jag tycker även om denna servern eftersom det alltid är folk aktiva, och även väldigt många seriösa spelare vilket är väldigt positivt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många av mina vänner kör på denna servern vilket var det första som fick mig att vilja testa att spela RP, men sen har jag även sett mycket av det på twitch under den senaste tiden vilket har fått mig att utveckla mitt intresse inom RP. Sen som sagt är det många aktiva och seriösa spelare online.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det via twitch för flera månader sedan men sen har mina vänner som jag spelat med flera år även börjat spela i eran Unive server. Jag har kollat på flera streams och det ser ganska kul ut när man väl fått upp sin karaktär lite.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha mest ha en rolig upplevelse och träffa nya människor online. Sen vill jag även lära mig mer om RP eftersom jag är ganska ny till detta, men hittills har det gått bra så hoppas på ännu mer utveckling. Jag vill även få upp min karaktär och uppleva massor med nya saker.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill utveckla mitt RP spelande och sedan hjälpa nya spelare att få en rolig första upplevelse. Jag vill som sagt också träffa nytt folk och delta med mycket skratt, positiva känslor och bidra med min personlighet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka