Nekad Blikkwaldian | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Blikkwaldian

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198012080384/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard Kempendahl

Vad är ditt discord namn? Blikkwaldian#5078

Vad är ditt födelsedatum? 27 augusti 1985

Berätta om din karaktär. Tony Olsson föddes i de tuffare kvarteren i San Andreas. Tonys föräldrar brydde sig inte mycket om honom redan som nyfödd och därför var Tony tvungen att stå på egna ben redan sen barndomen vilket lett till att han valt den lite mer kriminella livsstilen. Tony är väldigt förtjust i pengar och skyr inga medel för att kunna tjäna snabba cash. Lojalitet är Tonys mellannamn, så han kan vara lite misstänksam mot andra människor till en början. Men när han väl litar på någon så backar han den personen med sitt eget liv. Han är även väldigt långsint så att svika Tony är inte det smartaste draget. Att glida runt i feta bilar är det Tony helst gör varje dag. Men för att ha råd med sin livsstil så måste cashen in och om det innebär att Tony måste jobba som bilmekaniker eller vad som så kommer han göra det som krävs tills han har det han vill ha. Men Tony drömmer om en tid när han bara kan ta det lugnt och sitta på sin veranda och titta ut över sin familj

Vill veta mer om karaktären och målet med karaktären

Varför ska just du bli whitelistad? jag tror att jag kan bidra med roliga scenario och roliga stunder

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har några kompisar som har fått whitelist på den här servern

Hur hittade du Unive? via en kompis som rekommenderade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att växa med mitt rp och få andra att ha en rolig stund på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Tillbaka