Accepterad Blikkwaldian | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blikkwaldian

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198012080384/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard Kempendahl

Vad är ditt discord namn? Blikkwaldian#5078

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 1985

Berätta om din karaktär. Tony Olsson föddes i de tuffare kvarteren i San Andreas. Tonys föräldrar brydde sig inte mycket om honom redan som nyfödd och därför var Tony tvungen att stå på egna ben redan sen barndomen vilket lett till att han valt den lite mer kriminella livsstilen.

Tony är väldigt förtjust i pengar och skyr inga medel för att kunna tjäna snabba cash. Lojalitet är Tonys mellannamn, så han kan vara lite misstänksam mot andra människor till en början. Men när han väl litar på någon så backar han den personen med sitt eget liv. Han är även väldigt långsint så att svika Tony är inte det smartaste draget. Att glida runt i feta bilar är Tony helst gör varje dag. Men för att ha råd med sin livsstil så måste cashen in och om det innebär att han blir bilmekaniker eftersom det skulle passa honom eftersom Tony gillar bilar så är det den vägen han kommer att gå samt så drömmer Tony om en lung och stilsam tillvaro där han inte behöver jaga pengar längre och bara kunna luta sig tillbaka och bara lära sig att njuta av det han har

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tror att om jag blir whitelistad så tror jag att jag kan bidra med ett bra och moget rp samt kunna utveckla min karaktär jag kommmer även bidra med en skön stämning på eran server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? dom flesta av mina vänner har blivit whitelistade på servern och jag vill kunna rpa med dom och det öppnar upp nya möjligheter till större och bättre scenarion om man är whitelistad

Hur hittade du Unive? en kompis rekommenderade denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha så kul som möjlig och se till att alla som är på servern får det roligt samtidigt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top