Nekad Blezzz | Beslut Överklagan [Samme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blezzz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Ditt discord namn: real_blezzz

Ditt Hex-ID: steam:11000011203c5f4

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen kriminell samt ban i 3 dagar!

Vem/vilka tog beslutet? Ludde & Toris [Begäran om att Philip 320 ska ta denna om han inte kan så tar dom som drog mina roller denna]

Varför tror du själv att beslutet togs? Pga att jag gjorde väldigt mycket fel när jag slog den personen och lallade men ska vara helt ärlig med er så skulle jag göra samma sak irl men det är min åsikt! Men om jag visste att jag skulle få indraget så skulle jag ha agerat helt annorlunda. Detta hoppas jag ni förstår. Samt om jag får krim jag kan ta 2 varningar 1 i 2 månader och den andra i 1 månad om jag gör fel igen så om ni vil kan ni ge mig en prisökning på 1 tusen i 2 månader! Jag gör vad som helst bara för att bli kriminell igen!

Hur är beslutet felaktigt? Det är det inte men det är ba en sak jag inte förstår jag gjorde ju ingen kriminallitet? Men jag hoppas jag får en chans av er!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kLNiuooBP5h-ZJ0Ub?invite=cr-MSxwSmUsNDEyMzc0MjE3&v=120

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka