Accepterad blezzyy | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blezzyy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? blezzy_

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. mitt namn är mostafa kabia och jag väckte upp i malmö blev slagen och mobbad. mamma och pappa mådde inte så bra mycket alkohol hemma och mycket droger pappa dog när jag var 11 år gammal så de blev svårt för mig och mamma vi hade de tufft i typ 2,5 år men sen när mamma slutade men alkohol och allt skit så blev de bättre jag började få vänner och jag började i basket allt var bra i 4 år tills de värsta som hade kunnat hänt mamma dog i en bil olika jag mådde piss började dra ut till gatorna hamnade fel jag bodde hon mormor tills jag kunde betalat allt själv nu försöker jag lämna de där hitta nya vänner och lite sånt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa till med en bra rp jag ska fixa till ett gäng så vi blir mer och varje spelare räknas jag skulle även kunna hjälpa till med att om de är nått som bryter mot reglerna så då klippar jag och skickar till er

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? båda ska ha kul i ett scenario. man ska inte spela för sin egen vinning man ska spela för ett bra scenario.

Hur hittade du Unive? tipps av kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka