Accepterad Blex3000 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blex3000

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander larson findelius

Vad är ditt discord namn? Alex06#7973

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Alex larsson findelius och är en man som är 22 år och har haft en väldigt tuff barndom för hans föräldrar skilde sig när han var liten vilket gjorde att hamnade väldigt snett i livet och han började efter han kommit upp i tonåren ansöka till ett jobb för att komma bort från verkligheten några gånger varje dag då hans stora intresse var att styla och trimma olika fordon då han ärvt en hel del kunskaper av sin farfar som var bonde och fick vara med han en hel del och reparera olika läckage på fordonen och lärde sig snabbt att felsöka för att hitta olika fel. Han hittade då sitt stora intresse när hans pappa fick ett nytt jobb på en av dom stora mekanikerna som heter merkonomen där alex var med en hel del för att lära sig och kunna framföra olika verktyg och har kommit väldigt långt i livet då han ska startar egen bil firma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en vettig grabb som fyller 17år och och har en väldigt stor kunskap inom just rp för att kunna ha så bra spelupplevelse samt att kunna förbättra andras genom att då kunna rpa genom olika scenarion samt att kunna bli anställd på något jobb för att börja min start på rp karaktären och kunna utveckla olika kunskaper inom spelvärden samt att kunna växa och bli anställd som bilmekaniker eller . Jag har väldigt stor intresse inom just gta och va en anledning att jag faktiskt tog tillfället i akt och började spela på denna fantastiska server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda sidorna ska ha en bra upplevelse och att man ej ska vara självisk och att man själv ej bara ska tycka att scenariot ska vara roligt.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om det så jag prövade en gång och nu idag så fortsätter jag ändån för det e mycket roligt

Godkänd efter muntlig intervju välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka