Blex3000 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blex3000

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019745521/

Ditt Hex-ID: 11000013f2660f1

Vad är din discord tagg? Hyundai_Raggaren06#7973

Vem var det som bannade dig? heterjagelnour

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2023.02.20 - 01.00.45.63.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill överklaga mitt ban på servern och ta ansvar för mitt olämpliga beteende. Enligt serverns regler är det inte tillåtet att skjuta andra spelare eller ta deras vapen. Jag inser nu att mitt beslut att skjuta den andra spelaren inte var ett försvarbart självförsvar. Jag vill be om ursäkt för mitt beteende och lovar att inte upprepa det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad på servern krockade jag med en annan spelare på en motorcykel. Efter kollisionen hotade han mig med att skjuta mig. Jag blev rädd och stressad, och därför agerade jag felaktigt i självförsvar genom att skjuta honom. Jag förstår nu att detta var ett felaktigt beslut och att jag borde ha hanterat situationen på ett annat sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser att mitt beteende bröt mot serverns regler, och jag är villig att ta ansvar för mina handlingar. Jag har läst igenom serverns regler och förstår vikten av att respektera dem. Jag lovar att agera enligt reglerna i framtiden och att bidra till en positiv och säker spelupplevelse för alla på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vill ödmjukt överklaga mitt ban på servern och ta fullt ansvar för mitt oacceptabla beteende. Som jag har lärt mig från serverns regler, är det förbjudet att skjuta andra spelare eller ta deras vapen. Jag inser nu att mitt beslut att skjuta den andra spelaren inte var ett försvarbart självförsvar. Jag är djupt ångerfull över att jag bröt mot reglerna och jag vill be om ursäkt för mina handlingar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ber om en andra chans att få spela på servern och lovar att följa reglerna. Jag har lärt mig av mitt misstag och är redo att visa att jag kan vara en ansvarstagande och respektfull spelare på servern. Tack för att ni tog er tid att läsa min överklagan och för att ni tar hand om säkerheten och spelupplevelsen på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig av mitt misstag och tagit mig tid att läsa igenom serverns regler. Jag förstår nu fullständigt vikten av att respektera reglerna för att skapa en säker och rolig spelupplevelse för alla. Som det står i regelboken: "Brott mot reglerna kan resultera i en omedelbar bannlysning från servern."Tack för att ni tar säkerheten och reglerna på servern på allvar. Jag hoppas innerligt att ni ser min uppriktighet och ger mig en möjlighet att återupprätta mitt rykte på servern.Jag ber innerligt om en andra chans att spela på servern. Jag vill visa att jag kan vara en ansvarsfull och respektfull spelare som följer reglerna. Jag lovar att göra mitt bästa för att bidra till en positiv och trygg spelupplevelse för alla på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka