Accepterad Blex3000 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blex3000

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019745521/

Ditt Hex-ID: 11000013f2660f1

Vad är din discord tagg? Hyundai_Raggaren06#7973

Vem var det som bannade dig? 9westman

Hur lång tid var din ban? 66 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 8534-b691d66a13d2659421dc0049dc0af195.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för vi börjar med att jag skulle gå in på unive o spela o hänga med kompisar o skulle spawna in min toyota supra mk4 men så hittade jag en medvetslös man så jag hittade en pistol som jag tyckte att det var lite chockerande över att man har hittat en pistol så jag ville testa den på folk vilket var mycket dumt och ångrar mig stort och kommer inte hända igen framöver mitt unive liv så det e varför staffsen bannade mig helt enkelt för jag använde en pistol utan krim och att det var utan anledning på detta brottet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag har precis gått hem från gymnasiet och skulle spela unive o hänga med kompisar o ha kul o köra runder o ha car meet best ämde vi typ för vi tänkte på edt men det blev inte av för det var inte många där,så medans jag skulle spawna min toyota supra mk4 så hittade jag en medvetslös kille som ja hittade en pistol så jag tänkte: WOW hur fungerar en sån och ville så gärna testa den men tänkte inte på konsekvenserna vilket va mycket dumt och senare så skjöt jag på folk för att testa denna pistolen som jag gissar på att det var en slags glok,så helt enkelt efter detta här så kommer inte hända igen och har tagigt mycket lärdom av detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mycket mitt fel med denna ban för jag erkänner att jag har gjort något dumt som slutade inte bra för jag skulle testa en pistol utan krim som e det dummaste man kan göra vilket detta var inte varför jag gick med unive för att skjuta på folk,det var att förbättra unive och göra till en bättre server och ha mycket kul med kompisar men detta ångrar jag mycket och kommer inte hända igen efter denna incidenten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo jag har blivigt bannad tidigare för vi börjar med att jag skulle spela unive så skulle jag skjutsa en kompis till piren för han misstänkte att det var en bil som han tyckte var mycket fet och snabb så han ville köpa den så när vi skulle köra dit så var det en bil vid en kosrning som var helt klart i vägen så bromsade allt vad jag kunde men hann inte rädda både bilen och han som satt i den så helt enkelt råkade krocka på bilen så ja roleplayade som man ska göra till exempel:Ajjjjj fan var ont jag har hur gick det blev du skadad. som man ska göra så sa han inte något så jag blev bannad i tre dagar efter det så jag var mycket såhär:Dafuq var hände ens för jag roleplayade som man ska göra när man råkade krocka och skrev /me ont i kroppen till exempel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde ha gjort annnolrunda för detta var inte alls acceptabelt av mig att göra sånt här ont om folket på unive för man ska inte bara gå med på unive o spela där o skjuta på folk man ska ha roligt genom att roleplaya med sina kompisar o köpa feta bilar och senare ha jobb tillsammans o vidare så jag erkänner att jag kunde ha gjort annorlunda och jag ångar detta mycket och kommer inte att hända igen efter denna incidenten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska tänka sig efter om man har till exempel som detta att man har hittat en pistol och tänker :Ska jag lämna tillbaka den till polisen eller använda den?. Vilket att man ska lämna in den till polisen förstås för det e man ska göra i verkligheten.Sen att man aldrig ska tänka att man ska skita att roleplaya o bara göra massa dumheter vilket var väldigt dumt av mig för har varigt med denna unive servern i två år nu och detta var det dummaste jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka