Antagen blex | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blex

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kuba

Ditt discordnamn: blex30

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? jag tror att jag kan bidra positivt till servern. Jag är en aktiv spelare som känner till serverns regler och förstår hur viktigt det är att de följs för att alla ska få en bra RP-upplevelse.

Jag ser mig själv som en lugn och rättvis person som kan hantera konflikter på ett moget sätt. Jag lyssnar alltid på båda sidor innan jag fattar ett beslut och försöker hitta lösningar som gynnar hela communityt.

Jag tycker också om att hjälpa andra, speciellt nya spelare, så att de snabbt kan komma in i RP och trivas. Som staff skulle jag kunna använda min tid och mitt engagemang för att skapa en ännu bättre stämning på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det är mycket folk som powergemar,och för mycket shoot on sights, och för mycket skottningar

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan skriva utt vi kan ta tag i det jätte hårt och straffa folk hårt när dom gör så

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär för mig att alltid vara lugn, rättvis och respektfull mot alla spelare – även när situationerna blir stressiga. Det handlar om att följa serverns regler, vara konsekvent i sina beslut och se till att alla får en rättvis behandling. Det är också viktigt att kommunicera tydligt, lyssna på båda sidor av en konflikt och inte låta personliga känslor påverka besluten.

För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt. Som staff representerar man servern och är ett föredöme för spelarna. Genom att hålla en professionell attityd bidrar man till att skapa ett tryggt och trevligt community där alla kan ha roligt och känna sig välkomna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går i skolan och har träningar så. Jag slutar skolan 15 00 så jag kmr hem görr staff arbete åker på träning 17 30 sedan när jag e hemma 19 00 så så pluggar jag lite 20 00 så gör jag staff arbete i ca 3 till 4 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? ca 4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har harit staff på unive för

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka