Nekad Blev felaktigt bannad! [Lenny Rakblad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Challelalle

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Jag skulle åka och pimpa min bil på Vianor. Det första jag möts av är ett slagsmål. Men jag tänkte inte så mycket på det så jag ställde mig i kön. En av dem killarna som var delaktig i slagsmålet sprang fram till min bil när jag stog i kön och frågade hur mycket jag sålde bilen för. Då var jag svarade att jag sålde den för 1mil därefter så sa han att om han fick provköra den så skulle han ge ett bra bud på bilen. Jag sa att det inte var några problem så jag lätt han provköra den. Det första han gör är att krocka den in i en mur sedan börjar motorn att ryka och jag ber honom att köra tillbaka till vianor. Han lyssnade på mitt kommando men bilen slutade fungera precis vid porten till Vianor. Min polare var vid vianor och la märke till detta och ifråga satte dem här killarna. Var på killarna börjar slå på min polare. Så jag tog upp min mobil och ringde till securitas(stav) dessa killarna såg att jag gorde detta så dem hoppade in i sina bilar och försökte åka därifrån men problemet var ju det att min bil blockerade porten eftersom en utav killarna hade krockat den där så då blev dem jätte arga på mig och för att bilen blockerade porten så dem så dem sprang ut ur sina bilar och började springa mot mig. När dem kom fram till mig så manglade dem slag på mig och jag ifråga satte dem och försökte ringa polisen men det dem svarade inte. Och efter jag blivit ner slagen så blev jag bannad för LALL. HUR ÄR DETTA MÖJLIGT!!!???

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka