Bleedzz | Medlem ansökning [Rom1n]

• Trådskapare Trådskapare Bleedzz
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
B

Bleedzz

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198019944390/

Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? Bleedzz#4453

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 1998

Berätta om din karaktär. Namnet är Trek Hårdhandske, en före detta bakgrundsdansare med stora drömmar. Han hade en lovande karriär som bakgrundsdansare för flertalet stora stjärnor. I och med Trek hårdhandskes framgångar på scenen i Sverige så flyttade han till LA för att bakgrundansa för ännu större artister än enbart de svenska. Lyckan varade dock inte länge och trek hårdhandske skadade ett av sina ben. Han kunde inte dansa längre och förlorade det enda han någonsin brunnit för, dansen. Trek gjorde allt han kunde för att komma tillbaka från sin skada. Benet var tyvärr för skadat för att någonsin kunna återhämta sig. Trek gick in i en djup depression och fastnade i alkoholen. När alkoholen inte längre gav samma effekt, och skulderna växte, började Trek att testa droger och det ena ledde till det andra. Trek tänkte att han kunde börja sälja droger för att betala av sina lån. Det sista som hände Trek var att han tappade en påse han skulle sälja och nu står i stor skuld till sin leverantör.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har tusen timmar av av roleplay från arma 3, fivem och dungeons and dragons. Jag har tidigare lirat på FBRP innan jag tog en lång paus. Jag hoppas med min breda erfarenhet av roleplay att kunna bidra till den höga nivån av RP som jag förstått servern har.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en stabil server med en stor spelarbas som i sin tur kan bidra till en fantastisk RP miljö. Servern verkar även ha funnits ett tag vilket visar att den är seriös.

Hur hittade du Unive? serverlistan i FiveM och därefter twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa relationer och roliga scenarion med andra karaktärer. Jag hoppas även kunna utveckla karaktären Trek Hårdhandske till mer än det jag skrivit i bakgrunden till karaktären.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag hoppas kunna utveckla karaktären Trek Hårdhandske till mer än det jag skrivit i karaktärsbeskrivningen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka