Accepterad Blazick69 | Medlem ansökning [RymmeFR]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blazick69

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor Hammarbäck

Vad är ditt discord namn? blazick.

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Daniel Danielsson föddes 1982.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, äventyrslysten och trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Daniel Danielsson har varit åklagare, polis och kriminell. Daniel var med i ett gäng väldigt länge och mesta delen av hans tid i unive. Framtiden är lite oklar för Daniel eftersom han njuter av friheten. Dock så funderar han på om han ska bli polis igen eller om han ska gå tillbaka till sitt gamla kriminella liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar seriös rp och föredrar att spela social rp istället för att börja skjuta personer så fort man har en argumentation. Jag skulle även säga att jag är ganska bra på att spela med i de flesta scenarion även om det inte gynnar mig själv. Jag är även aktiv och pratar med så många jag kan istället för att bara stanna i en grupp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid vinner i ett scenario det kan va att man spelar med när man blir kidnappad istället för att fly så fort man får chansen. Det gör det kanske inte alltid roligare för mig men det kommer bidra för den andra parten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Första gången blev jag bannad för copbait när jag hade pekat finger mot en polis. Den andra så blev jag bannad för rdm och clog för att jag hade skjutit tre personer och lämnat efter några minuter då jag behövde gå. Bannen var sedan överklagad och dömd felaktig. Tredje gången var en kort ban där jag tjuvkopplade en bil på piren. Fjärde gången blev jag bannar för copbait men den blev överklagad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait: när man försöker få polisens uppmärksamhet med mening bara för att få dem att jaga en som exempel. RDM: när man dödar en person utan någon som helst anledning. Powergaming: när man inte rpar på till exempel skador exempelvis om man ramlar ned från ett tak och man direkt ställer sig upp och börjar springa.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väl rolig.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top