- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/2344255452/
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip
Vad är ditt discord namn? BlazeBobo#6181
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Philip Dagman och är cirka 20 år gammal jag har nyligen komma in i bilbranschen där min mamma har varit väldigt intresserad i bilar sen ung tid. Men mamma hade tappat det lite så när jag började med att prata om bilar med mamma så har jag och mamma börjat gräva oss in i bil branschen igen. Mitt nuvarande jobb är på postnord men gillar det inte så mycket där för att jag har inte har bra med utgifter och har dåliga tider. Jag vill skaffa nytt jobb för att hitta nya vänner och komma närmare min dröm att köpa en porsche 911. Min karaktär är en snäll pålitlig kille med mycket erfarenheter av RP. Det gör jag gör i staden nu är mest att åka runt och kollar efter några snygga bilar som exempel utanför Vianor. Jag vill ha ett jobb som handlar om bilar helst Vianor, Mekko eller Marja Lisas.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli White listad på Unive för att jag inte förstör jag är snäll mot alla. Om servern Unive det är den bästa RP man kan hitta på grund utav att man får lätt hjälp, trevliga folk, den är seriös och att det är roligt varje gång man går in på servern. Detta vill mig bara att bli White listad och ta servern ett stäpp högra av min fina insatts.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är den bästa servern man kan hitta den är seriös, rolig, snällt folk, mycket folk och det roliga aldrig tar slut. Det är folket på servern som vill mig bli White listad.
Hur hittade du Unive? Jag skrollade igenom alla servrarna på Fivem för att hitta den bästa svenska servern jag testade många tills jag kom till Unive där det var många folk och man fick en lätt start där man kunde känna pengar ganska snabbt.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att jag ska bli säkrare att prata med folk och att jag ska ha det roligt när jag pratar med folk. Med mer som att hjälpa folk i staden där jag är White listad.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server där denna server är den bästa och man vill liksom använda alltid framför datorn på denna server för att bli bra på RPn och ha roligt. Jag har testat många andra men det flesta har haft många buggar den lilla tiden jag har spelat på dom men det har inte Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip
Vad är ditt discord namn? BlazeBobo#6181
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Philip Dagman och är cirka 20 år gammal jag har nyligen komma in i bilbranschen där min mamma har varit väldigt intresserad i bilar sen ung tid. Men mamma hade tappat det lite så när jag började med att prata om bilar med mamma så har jag och mamma börjat gräva oss in i bil branschen igen. Mitt nuvarande jobb är på postnord men gillar det inte så mycket där för att jag har inte har bra med utgifter och har dåliga tider. Jag vill skaffa nytt jobb för att hitta nya vänner och komma närmare min dröm att köpa en porsche 911. Min karaktär är en snäll pålitlig kille med mycket erfarenheter av RP. Det gör jag gör i staden nu är mest att åka runt och kollar efter några snygga bilar som exempel utanför Vianor. Jag vill ha ett jobb som handlar om bilar helst Vianor, Mekko eller Marja Lisas.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli White listad på Unive för att jag inte förstör jag är snäll mot alla. Om servern Unive det är den bästa RP man kan hitta på grund utav att man får lätt hjälp, trevliga folk, den är seriös och att det är roligt varje gång man går in på servern. Detta vill mig bara att bli White listad och ta servern ett stäpp högra av min fina insatts.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är den bästa servern man kan hitta den är seriös, rolig, snällt folk, mycket folk och det roliga aldrig tar slut. Det är folket på servern som vill mig bli White listad.
Hur hittade du Unive? Jag skrollade igenom alla servrarna på Fivem för att hitta den bästa svenska servern jag testade många tills jag kom till Unive där det var många folk och man fick en lätt start där man kunde känna pengar ganska snabbt.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att jag ska bli säkrare att prata med folk och att jag ska ha det roligt när jag pratar med folk. Med mer som att hjälpa folk i staden där jag är White listad.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server där denna server är den bästa och man vill liksom använda alltid framför datorn på denna server för att bli bra på RPn och ha roligt. Jag har testat många andra men det flesta har haft många buggar den lilla tiden jag har spelat på dom men det har inte Unive.