Nekad BlazeBobo | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BlazeBobo

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/2344255452/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Dagman

Vad är ditt discord namn? BlazeBobo#6181

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Philip Dagman och är i 20års åldern och kommer ifrån Landvetter .När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en bilmekaniker eller bilförsäljare då jag alltid har haft ett stort intresse sen jag var ung. Jag skulle säga att jag kan göra lite spontana grejer, det har jag gjort ända sen jag varit ung. Jag är väldigt social och pratglad. När jag fyllde 15 så hade jag lyckats tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för en resa till Stockholm men då blev min Mor sjuk och var tvungen att spendera pengarna på det. När jag insett att jag aldrig skulle kunna åka till Stockholm så köpte jag en husbil och började koka Crystal meth men efter en stor över dos så hamnade jag i fängelse i 3 år. När jag kom ut så börja på packade jag sakerna och åkte. När jag väl kom till Stockholm så började jag jobba som mekaniker lite utanför Stockholm det gjorde jag tills jag lärde mig hur det fungerade i Stockholm. Och det är där jag befinner mig nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer kunna bidra med bra RP en bra attityd och spännande stunder. Jag är en väldigt rolig och snäll person. Jag är ganska dramatisk så jag kommer kunna bjuda på en väldigt bra inlevelse när jag rpar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag gillar att det är många som är aktiva på servern, jag gillar scriptsen väldigt mýcket. Jag har hört att den är väldigt bra från några polare.

Hur hittade du Unive? Jag ville hitta en bra RP server så hittade jag bara den här och spelade lite och jag gillade servern redan från första början.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska bli så realistisk som möjligt och inte bara troll, att man ska ha kul när man rpar.............

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det jag vill uppnå på unive är en bra tid där jag inte ska behöva tänka på något bara ta en lite skiten bil och åka runt hjälpa folk prata med de flesta jag ser träffa nya vänner och ha allmänt roligt medans jag jobbar på en utav mina dröm ställen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, väldigt aktiv.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top