Nekad BlaZe_Skrrty | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BlaZe_Skrrty

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197962152640/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad är ditt discord namn? BlaZe_Skrrty

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Hans namn är Jack Jacksson. Han har inte så mycket pengar men han är nöjd med det han har. Han är född 2000-02-02 alltså är han 21år gammal. Han kommer från Jönköping han har flyttat mycket när han var liten så han är ganska van. Han är en snäll person. Han är en person som lätt hänger med på grupptryck så saker han egentligen inte vill gör han ibland ändå. Han gillar inte några aktivitets sporter han är mer för racing och saker med motorer att göra. Hans dröm är att ha en familj som är lycklig med ganska mycket pengar. Han vill börja jobba som en mekaniker. Han kanske inte har mycket pengar men han har mycket kärlek och skratt att ge ut till andra personer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ha mer jobb att välja på jag vill ha större skans att bli en känd person som sprider skratt och glädje till folk på servern jag älskar att spendera tid på servern så med mer jobb och mer möjligheter till saker så skulle jag bidra med mycket mer skratt och glädje till allt och alla på servern!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mycket personer som man kan ge glädje till och mycket bra och roliga personer är här plus mycket saker som t.ex bra poliser,braambulans och bra service. myckert roligare en andra servrar pga många bra priser för bårde bilar och andra saker!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att höra mycket bra om servern så jag satt mig ner och sökte upp den och testade och gillade den väldigt mycket så ja jag hittade den genom andra folk.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Sprida kärlek och kunna hjälpa så mycket folk jag kan. Men mest vill jag ha kul med snälla och roliga folk!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli igen känd genom att vara snäll och en glädje spridare på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja jag är inne alltid när jag kan så om man ska säga det på ett sätt skulle jag säga att jag är inne på denna servern i nästan 12-16 timmar om dagen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka