Accepterad blaze93 | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blaze93

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Lindholm

Vad är ditt discord namn? Blaze-.-'#5340

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 1993

Berätta om din karaktär. Ålder 30
Namn: Fredrik oxnacke
Intressen: Gediget motor intresse samt en kung på bowling!
Story: Fredrik oxnacke är en karaktär som är lugn sansad men väldigt explosiv när det behövs, han har bott i staden tidigare då han har varit SGT i Oldriders där hans huvudsakliga uppgifter varit att hålla i drog affärer medling mellan gäng etc. fredriks sista dag i staden (Va tvungen att ta en liten break pga jobb) va att han fick ett samtal ifrån ett annat chapter som behövde hjälp att om konstruera klubb hirarkin och åkte därför dit för att bli en del i ''Nomads'' sedan dess har det gått cirka 1-2månader och fredrik har hjälpt nomads att bygga upp sitt chapter, fredrik kramade om nomads president och klappade presidenten på patchen tack för den tiden som har varit men moderklubben behöver mig i ett större syfte min vän viskade fredrik, presidenten nickade och sa vi kommer sakna dig i nomads och vi är evigt tacksamma att du hjälp oss på vägen för att hålla 1%'en uppe, fredrik startade sin harley davidsson roadster i ett stort muller, la i fösta växeln och for iväg med vinden i skägget och ett flin i hans ansikte så va han lättad att äntligen få åka hem och träffa sina bröder och systrar i oldriders sweden i unive stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag håller alltid en hög rp nivå då jag verkligen sätter mig in i dom karaktärerna jag spelar för att få den bästa känslan av rollspel både för mig och för motparten,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna scenarion, det går lika bra att låta motparten vinna, för att ge en så bra roleplay upplevelse som möjligt, kort och gott man behöver inte alltid vara störst bäst och vackrast hehe...

Hur hittade du Unive? Umgänges krets.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun! Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka