Accepterad blaze93 | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blaze93

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Ditt discord namn: Blaze.5340

Ditt Hex-ID: steam:110000118dd1a6c

Vad för typ av beslut gäller det? (ban indragna roller)

Vem/vilka tog beslutet? liddegame

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs baserat på hans egna klipp,

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då hans klipp endast spelar in min röst då jag har på (skrik) han speccade för högt och har inte fått med motpartens hets samt hela rp'n pratade om detta med en krimansvarig vid ett senare tillfälle och han sa att eftersom det fanns andra faktorer som spelade in så va det inte brist på social rp men kunde inget göra då lidde redan bannat mig. jag har klipp på allt som jag kan ladda upp och påvisa hur min och motpartens konversation gick till. ( Liddes klipp finns där man ser att folk pratar på nametags men inte hör motparten) Jag vill att någon högre uppsatt kollar på detta då han stänger sina egna ärenden. lidde tar inte heller i bejakande att vi har aktiv krigsföring mellan gängen samt att han är en tidigare medlem i crimson vilket är krigets motpart samt att hans agerande mot mig är partiskt gällande crimson och deras allians.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Hans klipp: https://discord.com/channels/@me/1349399224621731850/1403373860090548294 Mitt klipp: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kR6DmpRHpHoRP8knt?invite=cr-MSw5MlcsMTkzOTAyNzI3&v=81

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
varför taggar du den ban ansvarige när det gäller en besluts överklagan? en besluts överklagan betyder väll att andra ska syna ärendet så det gått rätt till? detta är andra gången jag skickar in så nekas det av vederbörande staff så är ärendet felaktigt behandlat...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka