Nekad blaze1221 | Medlem ansökning [HiPyxsol11]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blaze1221

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliwer

Vad är ditt discord namn? blaze#6766

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2008

Berätta om din karaktär. han heter olof svensson. han är 26år. han har alltid strävat efter vad sin pappa har gjort hans pappa har varit gängkriminell långt tillbaka och han har alltid tyckt de har varit coolt och vara med i en mafia och äga hela unive och tjäna pengar av drogaer och vapenhandel men hans pappa har sagt att han inte borde bli kriminell men efter hans pappa dog så har han aldrig glömt vad som hände med sin pappa. hans pappa var med i gängkrig och hans pappa blev dödad av en i ett annat gäng och nu är inne i kriminelliteten och ska göra hämnd på de gänget som döda honom i staden unive. han kommer ta över hela staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med hög och bra rollspel och jag kommer att skapa många scenarion som är roliga för alla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att du ska vinna ett scenario t.ex om jag blir jagad av en polis efter att jag har rånat en bank så kanske jag inte tar några tråkiga vägar utan jag tar svåra vägar men försöker så att poliserna kan hänga efter. Sen kanske jag krashar med flit så att polisen tar mig så att dem vinner scenariot istället för mig. Alltså att man ska spela för att din motståndare ska vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? metagaming: att du använder information som din karaktär inte vet om. sunt förnuft: är att man ska spela likadant i rp som om de vore verklighet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite jag har spelat på snöstaden rätt länge men lär mig snabbt, och på night roleplay men aldrig på en sån här stor server men hade varit väldigt roligt och bli medlem på den här servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte de hoppas jag kommer in i bästa unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka