Accepterad Blaz3 | Medlem ansökning [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blaz3

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/blaz3_iwnl/

Vad är ditt namn i verkligheten? Morgan Birath

Vad är ditt discord namn? Blaz3#7317

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Sven Andersson, 25 år gammal kom in till Unive världen för cirka en månad sedan i hopp om att få jobb ha roligt och träffa massor av nya vänner. Sven hade hört att detta var den bästa staden att bo i utav några vänner som har bott i staden ett tag nu. med stora förhoppningar kommer han in i staden med ett stort leende och kan bara tänka hur roligt det kommer vara i en ny stad med nya folk. Sven har ett stort bil intresse som ligger honom nära honom då han kommer ihåg att vara i garaget och på bilverkstaden med sin pappa som liten och meka med bilar. I sina yngre dagar jobbade Sven som mekaniker men nu i denna nya fina stad så vill han göra något annat men Sven har ännu inte bestämt sig vad han vill jobba med. Sven gillar verkligen ett lugnt liv nu och söker en stad han kan trivas i och att leva livet ut. Sven är halv serb och halv svensk hans pappa kommer ifrån Serbien och hans mamma kommer ifrån Sverige. Sven skulle göra allt för sin familj ändå om det inte skulle vara lagligt. Men Sven har alltid drömt om att jobba på Mekonomen för att hedra sin far.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill medverka i att ha seriös RP. Högt tålamod bra regel kunskap, mycket spelande och jag har mycket erfarenhet av hur spelet fungerar tack vare erfarenheter och många timmar spelande på FiveM. Jag har även väldigt lätt att lära mig när det kommer till spelvärlden saker. Jag kommer att börja jobba seriöst och vara aktiv i både servern och discord.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med rp:en är att skapa bra och intressanta scenarier. Och att bidra till ett bra och kreativt samhälle på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara rollspelar för att själv alltid ska vinna en situation och göra saker mer realistiskt

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en bra server som var seriös och har bra rp nivå. Jag ville också ha en server som har många spelare det är vad Unive ger mig. Det finns alltid något att göra på unive.
 
Godkänd efter intervju, välkommen till unive

:unive:
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top