Accepterad BlasT69 | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
312
Reaction score
32
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199119799031/

Vad är ditt namn i verkligheten? ervin

Vad är ditt discord namn? BlasT#0896

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min grabb ar fran serbien. Han heter Juan momo. Han flyttade till sverige nar han var 3 ar och alltid bott har anda sen dess. Han har dock alltid haft problem med att stanna kvar i stan. Han byter fran stad till stad. For hans familj borjar fa lite ont om pengar. Det ar darfor jag och min bror flyttar till denhara stan for att fixa pengarna till familjen. Sa vi kan bo tillsammans. Jag och min bror har alltid gillat att meka med bilar och krossar. Vi har aldrig gillat polisen eftersom att dom har hallt pa mot varan familj. Sa nar de har chansen o sticka ifran dom ifall dom har blivit stannade sa gor dom de. Min karaktar vill ocksa bli kriminell och sluta jobba med meko. Men han ska forsoka bli det nar han har bott i stan lite mer och fixat kontakter till dom som haller pa med sant osv. Det finns nagra poliser han gillar eftersom dom inte gjort han natt eller hans polis. Och nagra han hatar. Det beror helt pa hur dom beter sig och hur dom ar mot Juan momo. Min karaktar ar ocksa javligt pickig. Tycker han inte om en person sa sager han det. Vill han vara med nan sa kommer han bokstavligen leta efter personen han vill vara med och sedan hitta han. Han byter klader typ varje dag beroende pa vilken dag det ar. Hand dialekt brukar vara lite off ocksa. Det ar for att han ska vara som alla andra i stan. eller iallafall forsoka. Min grabb gillar aven att kora med crossar dagligen. han gillar aven att halla pa med cross och tavla i det. Det han hatar messt i hela sitt liv e att han familj far lida, Han kan gora vad som helst for att inte ha sin familj o lida. han vill att dom ska ma basta livet de nagonsin gjort. Det ar jsuts darfor han vill bli chef pa meko men da han tycker och hort att man gor mer pengar i det kriminella livet an vad man gor som meko chef. Men det anda min karaktar kommer o tanka pa ar o skaffa pengar. det ar det anda han vill. han vill att hans familj ska leva livet skit bra. ha varta huset , snyggaste bilarna och dyra klader. han kommer o skita i ifall han maste lida eller ej. han kommer o ga for pengarna. Han ar en san grabb som vill att hans familj ska ma battre an han sjalv. Han vill fortfarande att han ska ma bra. men han gor vad som helst for att hans familj ska ma bra. han vill aven att han ska vara rik, kand, snygg o allt annat. Han vill ha dom fetaste bilarna i stan och det snyggaste huset i stan. Min karaktar hatar o forlora, det ar det varta han vet. oavsett vad det kan vara. om det ar ett race eller han forlorar pengar sa kommer han o bli arg. Men det kommer inte o stoppa honom alls. kan kommer o gora sitt basta till att gora staden en grym plats for folk som ar nya till stan. han kommer att valkommna sa dom kan kanna sig trygga i denna stad. han vill att folk ska ma bra. han alskar o fa folk o ma bra. han tycker det ar en san skon kansla. Han kan gora nastan vad som helst for att fa folk o ma bra. Te.x i andra stader sa har han gatt bort over 1miljon till person far att fa dom o ma bra. det kommer han aven o gora i denna stad. Han tycker aven om o traffa nya personer varje dag. han ar alltid oppen till vad han gjort i sitt liv. han kanske angrat sig for det han gjort men det stoppar inte honom fran att vara oppen till det han gjort. han vill alltid traffa nya personer varje dag. han vill skaffa vanner. han vill ha lika manga vanner som han har i pengar. sa han aldrig far slut pa dom. han alskar sina vanner jatte mycket. det ar som en familj for honom. han kan inte leva utan familj eller vanner. han tycker det ar skit trakigt o leva sjalv. han Har haft sjalvmordstankar efter att han hade tappat en bra van till honom pagrund av sjalvmord. men Det var just darfor han ville ta sjalvmord. Men han tankte sig for och tankte pa hans nara van, vad skulle han ha tankt ifall jag gjorde det... Sa juan bestamde sig for att inte do och fortsatta leva. det ar just darfor han skaffar nya vanner hela tiden sa han slipper den smartan igen som han gjorde sist.
hade inte ett å ä ö tangentbord vid denna skrivning tyvärr.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag har bra rp, jag har runt 1,6k timmar på alla konton. Jag vill bli whitelistad för denna är en skit bra server o spela på, mina vänner kör här o jag e också og spelare ;)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är en server med mycket spelar som är bra på och rpa. Har hittat många nya vänner genom eran server och är tacksam för det. Och ifall servern hade blivit bara whitelist så hade jag velat haft en spot i server. För att jag kommer att garantera med mycket roliga rp senacrion.

Hur hittade du Unive? Sökte på taggen swe och min kompis sa att den var bra så då började vi köra på den. Har inte ångrat nått sedan jag hittade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt, få andra spelare att ha roligt. få lite glädje i sig, inte bli nedtryckt osv, min karaktär tycker om att ta hand om personer och det är just det han kommer o göra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nån drift server lite då o då med ett par vänner, annars ingen rp server,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka