Accepterad BlasT69 | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
312
Reaction score
32
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199119799031/

Vad är ditt namn i verkligheten? ervin

Vad är ditt discord namn? BlasT#6606

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Jag är en serb som har flyttat till sverige när jag var 3 år gammal. Jag älskar att vara med folk som inte har något med kriminalitet att göra för jag försöker att undvika det eftersom att min bror är en kriminell som försöker få mig att bli kriminell också. Men ändå gillar jag att sno bilar och åka runt i dom. Finns poliser jag gillar och o gillar i stan. Min dialekt kan skifta lite då och då. Men det beror helt på vilken dag det är för honom. Hans brorsa försöker även skaffa chefs jobb för att sluta med kriminalitet helt. Och jag ska även försöka jobba som mekonom när jag fått denhära *guldbiljetten* som det heter. Jag vill börja jobba på mekonomen för att jag gillar ju bilar som det står högre upp och även börja jobba på samma jobb som min bror.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kommer att komma med roliga och lite konstiga rp scenarion till servern. Vilket jag tror behövs lite då och då. Annars vill jag bli whitelistad för att servern är bra och det är staff teamet också. så jag vill ha en spot i servern ifall att det blir whitelist. Jag kommer att köra varje dag på servern så Jag vill gärna ha whitelist för att kunna jobba på lite bättre jobb och faktiskt jobba.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är en server som jag tycker är bra och vill gärna kunna köra på servern mer. Men vill också ha whitelist för bättre jobb som t.ex Mekonom eller bilförsäljare. U name it.

Hur hittade du Multistaden? Sökte på taggen swe och min kompis sa att den var bra så då började vi köra på den. Har inte ångrat nått sedan jag hittade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna komma med roliga/konstiga RP scenarion som folk kommer att skratta åt. Hitta nya vänner inom RP och just eran servern för den är ju jätte bra. Sen vill jag också köra på servern så länge den finns.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja men det är amerikanska Vmenu servers men börja kö mer vanlig rp för det är roligare att köra med pengar än att bara spawna in massa bilar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka