Nekad BlasT69 | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
312
Reaction score
32
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199119799031/

Vad är ditt namn i verkligheten? ervin

Vad är ditt discord namn? BlasT#6606

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Jag är en serb som har flyttat till sverige när jag var 3 år gammal. Jag älskar att vara med folk som inte har något med kriminalitet att göra för jag försöker att undvika det eftersom att min bror är en kriminell som försöker få mig att bli kriminell också. Men ändå gillar jag att sno bilar och åka runt i dom. Finns poliser jag gillar och o gillar i stan. Min broder försöker även skaffa chefs jobb hos mekonomen eftersom han inte vill vara kriminell som han alltid varit.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad för at jag kommer att köra mycket på servern och kommer att bidra med bra RP. Jag har hört att folk tycker jag är rolig lite då och då så vill få fram Komedi osv. Roliga och konstiga scener. Och tycker att servern är generellt bra och staff teamet är också bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta är en server med mycket spelar som är bra på och rpa. Har hittat många nya vänner genom eran server och är tacksam för det. Och ifall servern hade blivit bara whitelist så hade jag velat haft en spot i server. För att jag kommer att garantera med mycket roliga rp senacrion.

Hur hittade du Multistaden? Sökte på taggen swe och min kompis sa att den var bra så då började vi köra på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bidra med roliga/konstiga och Bra Rp samt kunna umgås med Servern Genom rp. Och kunna umgås med andra folk i servern genom att rpa och ha generelt roligt. Även hitta nya vänner inom rp hos er.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja men det är några få amerikanska servern som jag inte kör jätte ofta på. Men lite då och då skadar inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka