Nekad BlasT69 | Ban överklagan [ Zenqy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
313
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119799031/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BLAZT69

Vad är din discord tagg? BlasT#6606

Vem var det som bannade dig? oliwer

Hur lång tid var din ban? permanent ban tror jag.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa att en grabb skulle få sin flybiljett ifall han inte bytte kläder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle till sjukhuset med en grabb som jag hittade död på marken bara liggandes. När jag tog honom till sjukhuset och lämnade honom där så såg jag en grabb som hade en helt vanlig karaktär gubbe. Han hade inte bytt något alls på gubben. Så sa min kompis först att han skulle bli skickad ifall han inte bytte kläder. Sen sa jag att det var en flygbiljett han menade. Sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Efter att jag snackat med staff/owner så fattar jag varför man inte ska säga flygbiljett. För det kan man ta som halvt ooc. För att man hade aldrig sagt det irl.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 2 gånger innan som som en gång var halvt ooc och suntförnuft. Den första gången var att jag sa tack efter en staff hade ressat mig vilket jag ångrar. Andra bannen var för att en grabb som drog en kniv på mig och missade sitt kniv hugg och då gick jag efter honom för jag hade chansen att slå ner honom. Jag gjorde det och fick ban för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat Bara låtit det vara och inte säga nått alls än att sagt flygbiljett. Utan bara låtit det vara och gå där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte säga nått som inte innehåller rp inom servern.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top