Accepterad BlasT69 | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
313
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119799031/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BlasT

Vad är din discord tagg? BlasT#6606

Vem var det som bannade dig? Gita

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rdmade nån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte jag åkte runt med min kompis. jag lämnade för jag skulle på träning och när jag kommer tbx så Är jag bannad för rdm i 7 eller 8 dagar. Så vet inte vad som har hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte ifall det var rätt eller fel eftersom jag inte kommer ihåg att jag rdmade nån. Och ifall jag gjorde vill jag se klippet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Combat logging suntförnuft o halvt ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för jag kommer inte ihåg att jag rdma nån idag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja kommer föröka med att ringa polisen ifall nått händer. Du behöver inte hela tiden ta det med våld.

Har du läst våra regler? Ja

Vad jag kan se är du ej bannad. Kommer därmed ej kunna gå vidare med detta ärende, utan ifall du ej kommer in uppmanar så får du kontakta mig.
Min gissning är att problemet är att IPs buggade, det ska funka ifall du startar om ditt spel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka