Accepterad BlasT69 | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
313
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119799031/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BLAZT69

Vad är din discord tagg? BlasT#6606

Vem var det som bannade dig? alex goggle

Hur lång tid var din ban? perma tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner en grabb som drog fram en kniv på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag och min kompis var typ vid lila banken. När det kommer 2 person i en saab. Jag frågar hur snabbt bilen kör och han säger snabbt. Då skämtar jag och säger *men inte lika snabbt som jag kör din mamma* sen sa jag att jag skämta men han tog inte det och drog fram en kniv på mig. Han missade sitt kniv hugg och då tog jag chansen att slå ner honom. Hans kompis ser det och går på min bror så då går jag på hans kompis och dödar han också sen någon minut senare vart jag bannad för suntförnuft. Och varför jag vart bannad på discordsen var för att jag sa att servern var najs eftersom att jag förklarade exakt hur de va men han sket i det och bannade mig ändå. Jag sa det utav frustration.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det inte var en felaktig ban men ändå lite eftersom att jag dödade honom för att jag tog chansen att slå ner honom efter att han missat sitt kniv hugg. Det hade vem som helst gjort. Men dc servern kan jag fatta för att jag kallade servern skit/bajs.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig att tänka på vad jag gör innan och tänker vad som kan hända ifall jag gör det och vad kan hända ifall det blir fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för det var rp och jag tror att alla hade tagit chansen att slå ner killen och hans kompis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hade bara kunnat stanna och hållt upp händer så hade det aldrig blivit något stort över huvudtaget.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top