Nekad BlasT69 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
312
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? ervin

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2005

Vad heter du på discord? BlasT#6606

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer att köra minst 3 timmar per dag. Om inte mer.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat ett par månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle Rpa som vanligt men försöka stöta på RDM och VDMARE. Och generellt lallare inom servern. OCh försöka stoppa alla lallare inom servern så den blir en tryggare plats för spelare som verkligen vill RPA.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag tycker att jag vill bli servervakt för det är en server jag kör mycket på och en plats jag vill göra tryggare/bättre plats att köra på. Det finns för många lallare inom Mina tider och jag hade gärna valt o kicka eller svbanna dom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag hade gjort en massqa för att stoppa lallare som t.ex snor tjänstebilar rdmare vdmare osv

Varför ska just du bli servervakt? För jag kommer att hjälpa till med en massa svbans o kicks mot lallare. Jag tycker servern har för mycket av dom och de borde stoppas

Varför vill du bli servervakt? För att stoppa lallare och failrpare i staden. För att göra denna stad bättre o roligare att spela för dom som vill spela seriöst i denna stad.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommandons. /svban (id) (anledning) /kick (id) (anledning) /sv=sv chatten. /revive (id)

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Det var halvt ooc suntförnuft och krim utan krim roll. Jag snackade halvt ooc för att jag inte visste att man kunde bli bannad för Flygbiljett. Suntförnuft så var det för en grabb hade en kniv mot mig. Han missade sitt slag o då tog jag chansen att slå ner honom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej just nu inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka