Nekad BlasT69 | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
312
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? ervin

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2005

Vad heter du på discord? BlasT#0896

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla dagar nåra timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i flera månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade fortfarande rpat som jag ska. inte abusa mina perms, jag ska kolla så inte folk bryter mot reglerna, kommer kolla så de inte finns lallare, tycker också jag behöver ha servervakt då jag e sjukvård o de e absolut inte roligt o se folk lalla o jag inte kan göra nått åt saken, sen brukar jag vara på platser där de finns lallare. har även erfarenheter som support/staff på unive och kan reglerna inom denna server bra o tydligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt då jag om sjukvårdare träffar på en massa lallare och folk som failrpar. det är tråkigt och då tänker jag att om jag bli servern så kan vi få bort en del av dom lallarna eftersom jag hjälper dom som sjukvårdare. Jag vill även bli sv för jag e inne ganska ofta och när jag väll är inne brukar jag träffa på mer än 5 lallare varje gång jag kör, inte roligt och om jag hade varit sv hade dom fått svban eller en kick. sen är jag på ställen där det kan finnas folk som bryter mot reglerna osv, jag vill kunna hjälpa rpn med att kunna kicka dom eller svbanna dom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med att få bort lallare, folk som bryter mot reglerna, jag kommer få bort lallare o folk som bryter mot reglerna och sen kan vi göra bättre scenarion utan dom som inte kan reglerna. kan också kicka folk som farmar pengar o står afk vilket inte e bra o inte tillåtet.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli sv för jag har erfarenheter som sv innan. jag har även varit support o kan reglerna bra, jag vill att servern ska bli en bättre server som ska vara lall fri. jag e aktiv och brukar träffa många lallare som sjukvårdare vilket inte e roligt, sså om jag blir sv kan jag få bort dom ifrån servern vilket blir bra för rpn o personerna ig.

Varför vill du bli servervakt? Jag är trött på att folk lallar och inte skapar scenarion när jag är sjukvård och inte kan göra nått åt det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommandon. /svban id anledning /kick id anledning /toggleid /sv /dv

Är du whitelistad på serven? de klart.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag och jag har lärt mig från dessa bans. Det var Halvt ooc ingame och även suntförnuft OOc var när jag skulle säga flygbiljett när jag var ny till servern och trodde inte man kunde bli bannad för de. Andra gången så slog jag ner en grabb som hade försökt knivhuggit mig men han missa. Så jag gick för att döda honom och jag gjorde det. Sen vart jag bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive, kanske nån drift server då o då med ett par kompisar

Du får visa mig en bättre formulering på intervjun, lycka till.
Vill gärna att du gör en bra intervju för att bevisa att du kan formulera orden och meningarna i bra form.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka