Accepterad BlasT69 | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
312
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? ervin

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2005

Vad heter du på discord? BlasT#6606

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela alla dagar på veckan. Kommer att vara inne minst 3 timmar varje dag.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat några månader. Bästa valet inom fiveM jag gjort att börja spela på servern.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortfarande rpa som en vanlig människa men ifall jag möter på en lallare inom mina rp scenarion så kommer jag o kicka dom eller ifall det är skit lallare som går runt o dödar folk sv bannad jag dom och sedan sätter mig i support för att kunna få grabben/grabbarna bannade.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill kunna bli servervakt på servern för att kunna hjälpa folk med sina rp scenarion och generellt att dom ska kunna ha en rolig tid o rpa hos er på multistaden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Ja det skulle jag säga. Jag brukar träffa på många lallare inom timmarna jag brukar köra på servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag borde bli servervakt för jag kommer att kunna hjälpa servern med lallare och folk som t.ex snackar ooc osv. Bara dom bryter dom mot reglerna så kommer jag att angripa.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa servern genom att kicka eller svbanna lallare som inte tillhör denna server. Denna server är bara för bra och roliga rpare som vet hur man rpar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har full koll på dom.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag och jag har lärt mig från dessa bans. Det var Halvt ooc ingame och även suntförnuft OOc var när jag skulle säga flygbiljett när jag var ny till servern och trodde inte man kunde bli bannad för de. Andra gången så slog jag ner en grabb som hade försökt knivhuggit mig men han missa. Så jag gick för att döda honom och jag gjorde det. Sen vart jag bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka