Nekad BlasT69 | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackiii

BlasT
Meddelanden
312
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Ervin

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2005

Vad heter du på discord? BlasT#0896

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag nån timme eller 2

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i flera månader och tycker servern e jätte bra.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Försöka göra servern till en tryggare plats. få bort lallare från servern och få servern o bli utan lallare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt då jag om sjukvårdare träffar på en massa lallare och folk som failrpar. det är tråkigt och då tänker jag att om jag bli servern så kan vi få bort en del av dom lallarna eftersom jag hjälper dom som sjukvårdare. Jag vill även bli sv för jag e inne ganska ofta och när jag väll är inne brukar jag träffa på mer än 5 lallare varje gång jag kör, inte roligt och om jag hade varit sv hade dom fått svban eller en kick.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade kickat en massa lallare eller sv bannat dom ifall det behövs, jag hade gjort unive till en tryggare plats för dessa lallare kan vara dumma säga dumma saker osv. jag vill göra platsen till en bättre plats genom att även bidra med bra rp. jag träffar även på en massa lallare som sjukvårdare vilket e tråkigt.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer vara väldigt aktiv och få bort lallare som sänker rp nivån på serven. Kommer även fixa till vägarna så att det inte står bilar över hela östra motorvägen eller andra vägar som ledder till försänkt rp nivån. Kommer även lära upp dom nya spelarna hur man håller en hög rp nivå (Vara en förebild). Kommer även hjälpa Support/staff teamet, så att dom får mindre jobb att stå i.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna hjälpa staff teamet på nå sätt. så folk kanske slipper skriva /report. om jag är där på plats så gör jag jobbet åt dom. Jag ser många lallare också som jobbar som sjukvårdare. jag vill få bort dom lallarna och få unive till ett bättre server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har full koll på alla staff kommandons. sv kommandons osv.

Är du whitelistad på serven? ja det klart.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad ifrån servern ett par gånger. Första bannen var halv ooc, det var för att jag sa tack efter att jag vart revivad, har blivit bannad för combat logging, jag combat loggade efter jag vart vdmad i 200 och dom sökte igenom mig, tyckte inte det var rättvist och combat loggade, jag ångrar det och skulle istället bara satt mig i support eller skriva report.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive, kanske nån drift server då o då med ett par kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka